Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008

Ο.Τ.Ε.




Βρισκόμουν στο Άμστερνταμ εκείνη την ημέρα. Μια φορά το χρόνο γίνεται στην πόλη η "γιορτή της βασίλισσας" κι εγώ βρισκόμουν εκεί γι αυτόν ακριβώς το λόγο. Πρόκειται για μια τεράστια γιορτή στην οποία συρρέουν άνθρωποι απ' όλο τον κόσμο για να συμμετέχουν στη χαρά και τη διασκέδαση. Ντυμένη στο πορτοκαλί ανθρωποθάλασσα κατακλύζει την υπέροχη πόλη, dj στους δρόμους παίζουν μουσική, συγκροτήματα σε αμέτρητες σκηνές, πάρτυ σε σπίτια, βάρκες γεμάτες κόσμο που χορεύει να διασχίζουν τα κανάλια, άπειρα γκομενάκια και παντού διάχυτη χαρά ζωγραφισμένη σε όλα τα πρόσωπα όλων των ανθρώπων. Χαμός. Το μεγαλύτερο πάρτυ σε όλη την ευρώπη. Περπατούσα στους δρόμους όλη την ημέρα, και όλη την προηγούμενη νύχτα, και δε χόρταινα αυτό το οποίο βίωνα.
Κάποια στιγμή χτύπησε το τηλέφωνό μου. Απάντησα.
-Ο κύριος Αγγελόπουλος?
-Μάλιστα ο ίδιος.
-Από τον ΟΤΕ σας παίρνουμε.
-Από πού?
-Από τον ΟΤΕ.
Η φωνή που ακουγόταν από το τηλέφωνο με ξάφνιασε. Αδυνατούσα να συνδέσω τα γεγονότα. Άλλωστε με τον ΟΤΕ είχα πάψει προ πολλού να έχω παρτίδες. Προσπαθούσα να καταλάβω.
-Από τον ΟΤΕ είπατε?
-Μάλιστα από τον ΟΤΕ.
Τί δουλειά είχε ο ΟΤΕ στο Άμστερνταμ?
-Ξέρετε κύριε εγώ δεν είμαι συνδρομητής του ΟΤΕ. Δηλαδή ήμουν αλλά έχω πάψει προ πολλού.
-Ναι κύριε, είχατε υποβάλλει γραπτώς κάποιο ερώτημα και ζητήσατε αριθμό πρωτοκόλλου.
Αυτό με τον αριθμό πρωτοκόλλου ξεκαθάρισε κάπως τα πράγματα στο μυαλό μου.
Μήνες πρίν είχα παραχωρήσει τα δικαιώματα της τηλεφωνικής μου γραμμής σε μια άλλη εταιρία παροχής επικοινωνιών. Η διαδικασία αλλαγής παροχέα υποτίθεται πως χρειάζεται περίπου δεκαπέντε μέρες για να γίνει και στο μεσοδιάστημα σου κόβουν το ίντερνετ.
Φυσικά το μεσοδιάστημα κράτησε πολύ περισσότερο και ο νέος παροχέας μου με βεβαίωνε πως η ευθύνη για την καθυστέρηση οφειλόταν αποκλειστικά στον ΟΤΕ. Όταν το μεσοδιάστημα έφτασε τους τρείς μήνες πήγα κι εγώ στον ΟΤΕ να μάθω την άποψή τους για την αιτία της καθυστέρησης. Ο πρώτος υπάλληλος στον οποίο απευθύνθηκα με έβρισε. Άρχισε να μου λέει οτι είμαστε εξυπνάκηδες αυτοί που φεύγουμε από τον ΟΤΕ και νομίζουμε πως τα ξέρουμε όλα κι εγώ το μόνο που τον είχα ρωτήσει ήταν σε ποιό τμήμα πρέπει να απευθυνθώ για να μάθω την αιτία καθυστέρησης αλλαγής του παροχέα μου.
Η δεύτερη υπάλληλος στην οποία απευθύνθηκα δεν καταλάβαινε τι της ζητούσα και μερικούς υπαλλήλους με το ίδιο πρόβλημα μετά βρέθηκα μπροστά σε μια προισταμένη η οποία αφού με άκουσε σήκωσε τα μάτια της πάνω από το σκελετό των γυαλιών της και κοιτώντας με περιφρονητικά μου είπε "Ναι, για όλα φταίει ο ΟΤΕ..". Καθόλου, της απάντησα, εγώ δεν είπα πως φταίει ο ΟΤΕ. Ο νέος παροχέας μου σας ρίχνει την ευθύνη και εγώ ζητώ να μάθω ποιά είναι η εκδοχή της υπηρεσίας σας σχετικά με την αιτία του προβλήματος το οποίο αντιμετωπίζω. Με ξανακοίταξε με το ίδιο βλέμμα και δήλωσε με αδιαφορία και σιγουριά, "Κάντε μια αίτηση στο πρωτόκολλο και περάστε σε είκοσι μέρες να πάρετε την απάντηση".
Πήγα στο πρωτόκολλο, έκανα την αίτηση, πήρα αριθμό και κατευθύνθηκα στο σπίτι μου βέβαιος πως είχα χάσει το χρόνο μου. Στη διαδρομή κατηγορούσα τον εαυτό μου για την επιμονή και την ξεροκεφαλιά μου ακόμα. Το αστείο της υπόθεσης είναι πως μισή ώρα μετά την άφιξή μου στο σπίτι χτύπησε το τηλέφωνο. Ήταν ο παροχέας μου και με ενημέρωνε πως η σύνδεσή μου είχε ενεργοποιηθεί. Τρείς μήνες αναμονής είχαν λήξει μισή ώρα μετά την επίσκεψή μου στον ΟΤΕ. Χάος? Ίσως. Το προβλημά μου πάντως δεν υφίστατο πλέον.
Τώρα βρισκόμουν στο Άμστερνταμ. Στη βουή της γιορτής. Μήνες είχαν περάσει από το περιστατικό, το είχα κι όλας ξεχάσει. Με καλούσαν όμως από τον ΟΤΕ, γιατί άραγε.
- Κύριε Αγγελόπουλε είχατε κάνει μια αίτηση.
-Μάλιστα και είχα πάρει και αριθμό πρωτοκόλλου.
-Ναι δεν περάσατε να πάρετε την απάντηση.
-Α! Μάλιστα, έχετε δίκιο, να περάσω να την πάρω. Ποιά είναι η απάντηση?
- Ξέρετε δεν υπάρχει απάντηση.
-Τι εννοείτε?
-Η υπηρεσία δεν έχει κάποια απάντηση στο ερώτημά σας.
-Συγνώμη, εσείς γιατί με πήρατε τηλέφωνο?
-Γιατί δεν περάσατε να πάρετε την απάντηση. Είχατε ζητήσει αριθμό πρωτοκόλλου.
-Λοιπόν φίλε μου. Εγώ έχω πάψει να είμαι συνδρομητής του ΟΤΕ εδώ και κάτι μήνες. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στο Άμστερνταμ, εδώ γίνεται χαμός, κόσμος, πάρτυ, μουσικές, γκομενάκια παντού. Έχω χεσμένο και τον ΟΤΕ και το πρωτόκολλό του κι εσένα.
Του το έκλεισα. Δεν υπήρχε περίπτωση ν' ασχοληθώ άλλο μαζί τους. Ήταν οριστικό. Εγώ βρισκόμουν στο Άμστερνταμ. Αυτός μου έλεγε πως εγώ δεν πέρασα να πάρω την απάντηση που όμως δεν υπήρχε απάντηση και περίμενε ν' ασχοληθώ μαζί του. Έτσι ήπια καναδυό μπύρες και ξεπέρασα τον ΟΤΕ. Είναι όμως φοβερό. Όπου κι αν πας θα σε βρούνε.

ΥΓ
Η διαφήμιση του ΟΤΕ στο pet shop με το ιγκουάνα
http://www.youtube.com/watch?v=XtnYj5OtjUw

είναι παλιό σκετσάκι των Monty python. Κλεμμένο.
http://www.youtube.com/watch?v=4vuW6tQ0218

Όπως και η διαφήμιση με το μισό γραφείο που είχε παίξει για κάποια τράπεζα είναι από το "Brazil" του Terry Gilliam.
http://www.youtube.com/watch?v=MzTa_4KYXEQ

Έτσι για να μη λένε κάτι κουστουμάτοι ακριβοπληρωμένοι διαφημιστές ότι πουλάνε πρωτοτυπία...

Δεν υπάρχουν σχόλια: