Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2008

Σε τάξη


Πρέπει να βάλω τη ζωή μου σε τάξη.
Κοιτάζω το γραφείο μου και σκέφτομαι,
πρέπει να βάλω τη ζωή μου σε τάξη.
Κοιτάζω την κουζίνα μου και σκέφτομαι,
πρέπει να βάλω τη ζωή μου σε τάξη.
Το σκέφτομαι συχνά.
Και η μάνα μου το έλεγε συχνά, να βάλεις τάξη,
στο δωμάτιό σου, στο διάβασμά σου,
να βάλεις τάξη.

Στα ρούχα μου πρέπει να βάλω μια τάξη.
Και το ρολόι μου πάει λάθος.
Πρέπει να μπεί μια τάξη εδω πέρα.
Και στις σχέσεις μου, προ πάντων στις σχέσεις μου.
Και στις σκέψεις μου.

Σκέφτομαι τα μυρμήγκια.
Όταν ξυπνάνε το πρωί τεντώνονται.
Κι όταν άλλα μυρμήγκια, απο άλλες φωλιές,
πάνε στη φωλιά τους τσακώνονται.
Γίνεται πόλεμος, επικρατεί το χάος.
Πώς να κατηγορήσεις ένα μυρμήγκι οτι δεν έχει τη φωλιά του σε τάξη?

Πρέπει να βάλω τη ζωή μου σε τάξη,
αλλά μάλλον απλά θα πλύνω τα πιάτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: